Тільки опт: +38 (097) 195-82-13

Телефонувати з 10:00 до 18:00

Вихідні: Субота - Неділя

Як назвати магазин, де продається взуття для малюків?

Насамперед, вам знадобиться великий словниковий запас, творчі навички та моніторинг назв конкурентів, щоб не було збігів. Якщо ви продаєте взуття для малюків до 10 років, але називайте магазин максимально лаконічно і зрозуміло – “Топтушка”, “Башмачок” тощо. Така назва сподобається діткам і приверне їхню увагу.

Багато комерсантів, які добре знаються на купівельній психології, намагаються дати назву магазину, виходячи з привабливості слова для маленьких покупців. Як показує практика, це дійсно діє. Зверніть увагу на популярних дитячих кіногероїв, які є прикладом для наслідування дітей – вони точно привернуть увагу дитини.

А як же продавати взуття для малюків, якщо це вже не зовсім малюк, а підліток? Тут має бути зовсім інший підхід, бо підлітки вже ближче до дорослих, ніж до дітей, і головне, що їх хвилює – самовираження. І саме тому такий підхід має бути реалізований при створенні магазину для підлітків – ви маєте виділити на загальному тлі.

 

Назва відіграє не останню роль у залученні клієнтів, але також важливим є колірне й асортиментне оформлення. Недарма кажуть, що в магазині має бути обов’язково вітрина, на якій необхідно демонструвати найяскравіші та найпривабливіші образи – так ваш магазин точно запам’ятають. Якщо ви правильно знайдете баланс, то “стежка” до вашого магазину “не заросте”, а бізнес точно буде прибутковим і стабільним.